اخبار روزفناوری

مدل‌های میان‌رده اپل واچ در مجموع فروش جدول را به خود اختصاص می‌دهند، در حالی که «SE» به ارتقای بسیار مورد نیاز و کاهش قیمت نیاز دارد.

مدل‌های میان‌رده اپل واچ در مجموع فروش جدول را به خود اختصاص می‌دهند، در حالی که «SE» به ارتقای بسیار مورد نیاز و کاهش قیمت نیاز دارد.

Apple Watch با قابلیت‌های ردیابی سلامت و فعالیت خود به کاربران بسیاری خدمات ارائه کرده است، با نوع Ultra که بر ویژگی‌های اضافی و اختصاصی برای حرفه‌ای‌ها، ورزشکاران و مربیان تمرکز دارد. این شرکت اکنون در حال توسعه نسخه های جدید اپل واچ است، اما Ultra ثابت کرده است که محبوبیت بیشتری نسبت به نوع SE ارزان قیمت این شرکت دارد.

Apple Watch Series 9 مقام اول را در کل فروش اپل واچ در ایالات متحده دارد، در حالی که ‘SE’ در تلاش است تا با ‘Ultra’ همگام شود

طبق یک گزارش جدید منتشر شده توسط CIRP، Apple Watch Ultra محبوب‌تر از Apple Watch SE است و ممکن است برای بسیاری تعجب‌آور نباشد، زیرا ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به دومی دارد. با توجه به این واقعیت که اپل واچ SE به طور قابل توجهی ارزان تر است، کاربران همچنان خواهان نوع Ultra هستند. این گزارش توسط Consumer Intelligence Research Partners یا CIRP نشان می دهد که هر مدل از پوشیدنی چگونه در بازار عمل می کند.

اپل واچ سری 9 بیشترین توجه را در بازار به خود جلب کرد زیرا با 43 درصد از کل فروش در ایالات متحده در صدر فهرست قرار گرفت. اپل واچ سری 8 19 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داد که نسخه قبلی نسخه فعلی است. اپل واچ سری 9 و سری 8 تقریباً دو سوم کل فروش در منطقه را به خود اختصاص داده اند، اما تعجب آور است که ببینیم ‘Ultra’ توانست SE را در بازار شکست دهد.

از آنجایی که Apple Watch SE بسیار پایین تر از خط “Ultra” قرار دارد، منطقی است که شرکت تغییرات بیشتری در آن اعمال کند و در عین حال قیمت دستگاه را کاهش دهد. هفته گذشته گزارش شد که اپل قصد دارد نسخه پلاستیکی سخت اپل واچ باشد، زیرا هدف آن هدف قرار دادن مخاطبان و والدین جوان تر است. ما معتقدیم که این شرکت برای فریب دادن کاربران قیمت پوشیدنی را نیز کاهش خواهد داد، اما جزئیاتی در این مورد در دسترس نیست.

Apple Watch Ultra 9 درصد از کل فروش را به دست آورد و Ultra 2 در مقایسه با تنها 12 درصد از SE، 11 درصد از فروش را به دست آورد. می توان مشاهده کرد که فروش اپل واچ SE به طور قابل توجهی کمتر است، که می تواند به مجموعه ویژگی های کاهش ربط داشته باشد. برای اپل منطقی است که مخاطبان هدف پوشیدنی ها را تغییر دهد که می تواند منجر به فروش بالاتر شود.

d985d8afd984d987d8a7db8c d985db8cd8a7d986d8b1d8afd987 d8a7d9bed984 d988d8a7da86 d8afd8b1 d985d8acd985d988d8b9 d981d8b1d988 66bfc3387455c

همچنین می توان مشاهده کرد که مدل های میان رده، سری 8 و سری 9، بیشتر توجه را از خط تولید SE می گیرند. اپل واچ اولترا بالاترین مدل این شرکت است، اما قیمت بالایی نیز دارد که یکی از دلایلی است که تعداد آن نسبت به انواع استاندارد کمتر است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا